Det här med dagens outfit.

Ja, det är ju lite krångligt det där.
Fått förslag/uppmaningar till att lägga upp "dagens outfit" och bilder på inköp osv i bloggen.
Grejen är den att jag för det första inte har den där stilen som de flesta tycker att man kanske bör ha...
och för det andra kan jag fasiken aldrig köpa något heller x(
(ligger ganska mycket back på pengasidan sedan jul)
men när det händer, så kommer jag väl kanske lägga upp en bild på det då! :)

Har faktiskt en klänning hemma från systers jobb som jag provar.
Jag är inte en såndär tjej som har klänning.
Har nästan aldrig haft det.
Jag trivs inte i det.
Men just den här var ganska söt. Med leggins och kofta till var den ganska snygg.
Funderar på att kanske spendera pengarna jag inte har på den.
Kan ta en bild och langa upp sen så får ni säga vad ni tycker.

Jaja, en bild på mig har lagts upp här på bloggen nu i alla fall.
Kanske bör ta och presentera mig själv nån dag också?
Ja, det får bli en annan dag.
För det här inlägget känns redan nu "för långt".

puss.

Kommentarer
Postat av: Gustav

jag tycker man ska ha sin egen stil och din är ju lite gangstah

2008-01-23 @ 21:54:39
Postat av: Sara

Hahaha yeah :D Jag är som jag är (a) ^^

2008-01-23 @ 22:11:07
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0