GossipGirl

Såg första programmet på tv nyss.
Jag kan inte låta bli att tycka det var bra.
Faktiskt!
Tycker han Dan var jättesöt. Supercharmig ju! :)
Blev så glad när han fick synas lite... och det efter redan första programmet! Haha.
Ja, det är lite svårt att ha några direkta synpunkter nu. Får väl återkomma om det nästa vecka.
Tänkte bara kolla om det kanske var någon som läst boken/böckerna
(förlåt, men jag är helt efter!)
, och i så fall, är de värda att läsa?


Nog bloggat för idag. Ska försöka gå och lägga mig tidigt idag
med tanke på att jag nästan somnade på dagens svenskalektion.
Axlarna och ibland hela kroppen domnade bort lite sådär småmysigt...
meeeen, yippi-ka-yay motherfucker, ses imorrn! ;)
(och nej, jag tänker inte avsluta med något jäkla "you know you love me" .
Riktigt sååå fast vart jag nog inte! Haha)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Svar: Ojdå, vilken otur du hade! :/ Det är tråkigt om man inte hittar det man söker. Jag vill inte heller att skjortan ska ha för korta ärmar, vi får se i fall jag hittar någon :)

www.naataalies.blogg.se

2008-01-30 @ 07:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0