Mitt i språnget

Nyhemkommen från tandläkaren. Inga problems! Jag var bäst, huhu ^_^

Är mitt i språnget ner till tåget, som ska ta mig till min söta, underbara skola.
direkt när jag kommer fram blir det in till skolsyster. Därefter kan jag komma och hålla dig sällis i sisådär en halvtimme T ;)

Bloggar mera senare! Puss

Dessa planer sprack dock! Missade tåget, gick aldrig till skolsyster men var istället med på lite småknasiga övningar på dramalektionen. Det var ganska skoj ska jag säga dig :D

Blä Findus, XJ5 *nånting* och Stolp Muffar (var det så, någon som var där som minns?)
Kul var det i alla fall. Haha.

Jaja, nu får det här inlägget vara slut bestämmer jag ^_~
Ni börjar bli llite dåliga på att kommentera.. Vad är det här!?
Ge mig kicken till att fortsätta vafan! :) puss.

Kommentarer
Postat av: Gustav

Du är ju så konstig som skriver typ hela tiden på din blogg

2008-01-23 @ 21:53:12
Postat av: Sara

Svar till Gustav: Men det är ju bara för att du ska ha nånting att gnälla på Gustav =O
höhö, nej men som sagt. Det är kul att skriva på datorn :)

2008-01-23 @ 22:08:27
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Therese

hahah de va trevligt att du kom till drama lektionen med dom skumma gubbarna :D jag kommer inte ens ihåg vad den hette som jag fick bestämma över :D

2008-01-24 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0