Snabbinfo

Det kanske är dags för att avslöja lite mer vem jag är?
Kanske... bara lite i alla fall ;)

Namn: Sara

Ålder:
snart 17. Yaay!

Intressen:
sportfanatiker, musikmissbrukare, fotofjolla
(medianörd i största allmänhet!), datornörd och .. kanske lite bokmal när jag har lust också.

Tycker om:
Glada människor, asgarv, humor, skolan (pga av underbar klass!), musik förstås, oboy, marabou och schweppes caribez samt åka bil/tåg/buss osv. Allt då man får sitta ner, bara åka och lyssna på musik!
Jag kan rabbla vidare, men jag vill inte rabbla vidare :D

Tycker inte om:
Seriösa människor som dömmer folk innan de lärt känna dem. Idétorka. "Oboyen är slut!" :O gå upp på morgonen. osvosvosv!

Mja, lite mer som person är jag väl ganska glad och har alltid nära till skratt
(och dåliga skämt).

Favoritmusiken är väl mest rock skulle jag tro, men lyssnar på allt :) Favoritbandet är och kommer dock alltid vara Papa roach <3

Jag har spelat tennis sen jag var ca 3-4 år (funderar på att sluta helt nu, vilket är ett jättejobbigt beslut att fatta). Har även som liten gått på konståkning (vem har inte?) och dans (oh, chocking!). Dessutom (håll i hatten nu!) så har jag även tränat och tävlat i bordtennis! Ja duvet, pingis, pingpong... xD hahaha!
Har även en ganska stor förkärlek (kan man kalla det så?) till att springa. Bara helt spontant på med jogginkläder och ipod och ut och springa. Sjukt underbart!

Äger en elgitarr som är helt galet snygg (av samma märke som favoriterna spelar med <3) men kan knappt spela. Det suger! Gitarren har jag förresten döpt till Tim :)

När jag fotar gör jag det helst med min egna älskling, Mårten (digital systemkamera, Nikon D70).

Något många har med på sina bloggar är ju även denna punkt,

STIL: Jadu, jag är inte så säker på att jag har någon speciell stil. "Lite ganstah" får man höra.
Jag är ju som man kanske redan märkt ingen klänning-kjol-rosa-lilla-blommor-hjärtan-tjej utan lite mer baggy jeans, hiphopkeps, t-shirt, svartblåvit tjej :D
EHE-EHE! Men det är sån jag är.
Men jag kan variera lite ibland ska jag be att få tala om!
Det är ganska kul att kunna chocka med något annorlunda from time to time :)

Vill man veta något mer så är det bara att kommentera (svar? beror på frågan!).

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Maluw

Sara alla vet att du bara går runt i blommiga kläder =O ne skoja! XD gud vilket konstigt flummigt humör jag är på >.

2008-01-26 @ 00:12:37
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0