Tandläkarborr o.O

Usch, imorgon blir det tandläkaren för min del. Nästan så jag vill att det ska ta lååång tid.
Skulle verkligen njuta av att vara lite ledig från skolan. Bara en eller två dagar, helt för mig själv.

Usch, jag är verkligen rädd. Tänk om jag måste borra!? Vilket skulle vara den första gången för mig då ;) (a)

Usch, jag vill inte gå själv! Och direkt efter jag har varit där bär det av till skolan och raka vägen till skolsyster för att fråga om min fuckade tå. Kan ju fasen inte ens gå normalt!
Tur att man har M som är redo att hjälpa en på traven genom att vara lite alternativ och inte ha skor på sig i skolan ;) Strumps is the shit!

Någon mer än jag som har lust att krypa ner under täcket och gömma sig för den kalla, blöta, dumma snön som envisas med att dala ner från himlen?
Jag vill ju ha sommar ju!


Kommentarer
Postat av: Therese

hmm synd att du måste gå till tandläkaren men de är tame faan synd om mig också som blir lämnad...... får väll försöka klara mig utan dig men det blir svårt.

2008-01-22 @ 20:51:46
Postat av: Maluw

Utan skor is the shit ;)

2008-01-22 @ 23:18:52
Postat av: Sara

Svar till Therese: Ja, det är lite småläskigt.. har faktiskt aldrig gått själv förut :/ men jag ska klara det. Det kan inte vara så farligt!
Ja, jag tycker synd om dig tessituffs :/ VARFÖR kan det inte få börja åtminstone EN tjej till i dramagruppen!? dom måste ju förstå att det är BÄTTRE att det är LITE trångt i greenroom, än att vi ska gå runt och vara oroliga för att den andre ska bli sjuk och för att vi ska göra bort oss liksom :/ Vi måste verkligen snacka med Allan om det här...

2008-01-22 @ 23:52:17
URL: http://decoy.blogg.se
Postat av: Sara

Svar till Maluw: Hahaha, jafan självklart ;D

2008-01-22 @ 23:52:44
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0