A-teens

Farmor och faster gick hem för ett tag sen. God mat, fina presenter och jordgubbstårta samt kanelbullar <3

Jag fick en blå Triwa-klocka av farmor samt waxremsor, haha!
Av faster med ganget fick jag en DKNY parfym som jag önskat mig :)

jaha-ja, då var det bara 365 dagar kvar tills man fyller 18. Syrran sa att hon och Jessie skulle släpa ut mig på krogen då så om dom nu minns det så lär jag inte sitta hemma och packa vid den här tiden på min födelsedag nästa år xD hahaha!

Nej vet ni vad, här kan jag ju inte sitta! Jag måste backa up massa bilder så jag kan tömma kameran, och fixa iPodmusik... och packa!! (har bara packat ner kläder än så länge!)
Gosh, meeen... jag är faktiskt bäst på att göra saker i sista sekund! I swear ;)

Inlägget heter A-teens bara för att jag kommit på hur jävla bra dom är ;D hahaha!
Ska be om att få lyssna på den skivan när vi sitter i båtkön nån gång runt halv fem imorrbitti xD HAHAHA!


Så sjukt bra!!!
*hoppar runt och dansar*

hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0