Ändrade planer

Ah ne, det blir nog ingen film. Ska nog läsa lite istället :)
Var ju som sagt nere och köpte lite böcker för presentkortet jag fick som pris. Köpte ganska många böcker faktiskt, känns ganska mysigt :)

Köpte den nya Martina Haag boken. Jag och kusinen var i stan i Söndags och vi båda älskar hennes böcker!
När vi går och pratar lite skriker kusinen "MARTINA HAAG!! MARTINA HAAG!!!" Och jag glor: "vart fan är Martina Haag?" tänker jag, tills jag ser en stor fet reklamskylt. Hon har skrivit sin tredje krönika, ohyeees!
För bara nån vecka sen gick jag runt och funderade på om hon inte borde släppa en ny bok snart, att jag till och med funderade på att läsa de 3 böckerna hon skrivit för tredje gången. Det här var alltså perfekt och jag blev så glad när jag hittade den nere i bokhandeln :D

Köpte en Gossip girl-bok också, och en Marian Keyes bok som heter "är det någon där?". Min andra kusin (kusinen jag var i stan med's storasyster) har läst den på engelska, "Anybody out there?" och hon sa att den var jättebra fast hon grät en massa. Hehe, får se hur det går för mig på den fronten ^^

Sedan köpte jag även boken "Lyckans hjul" och "Inte han!".

Känner att verkligen alla tycker det här var väääldigt intressant att få veta. Sååå, när jag ändå är igång kan jag ju säga att jag ska fortsätta läsa i "Dansar Elias? Nej!" som jag redan läst en gång och håller på att re-läsa nu :)

Förut förstod jag inte hur folk kunde läsa om böcker. LÄSA OM BÖCKER!? Men nu förstår jag det sannerligen... känslor kommer tillbaka, man har glömt en hel del och man får läsa roliga saker som man kan skratta på nytt åt igen :D

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0