Idrebild

Nu har jag packat klart och ska snart sätta på takboxen på bilen. Sen drar vi.
Tänkte bara slänga upp en sista bild innan jag stänger av, och packar ner datorn (måste kunna tömma bilder i kameran).
Jag satt och klickade ingenom lite bilder och däribland Idrebilderna från i vintras. Hitta en bild som jag inte lagt märke till så mycket förut. Nu såg jag hur stor och fin och bra solen blev på den bilden. Husen, himlen, allt.
Jag gillar den och förstår inte hur jag har kunnat missa den förut!


Bilden är oredigerad!

Vad tycker du om den? :)
När jag kommer hem ska jag redigera bort "smutsfläckarna" som funnits på linsen då jag tog bilden,
hinner dock inte göra det nu tyvärr.

ha en bra helg! puss

Kommentarer
Postat av: MATILDA

åh jag gillar den :)

2008-07-05 @ 17:24:20
URL: http://matildahammar.blogg.se/
Postat av: Jenny

hihi taack:D

2008-07-06 @ 23:26:37
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0