Nikita

Åh, Malin har just köpt nya skor och jag är aaaaaaaaaaaaaavundsjuk. Så sjukt jävla snygga och mina två favoritfärger är dom i dessutom. Blått och svart och den perfekt modellen som jag drömmer om att ha skor i!
Men hon skrev i alla fall att vi ska shoppa loss på Junkyard nångång, så jag (eftersom jag har nada att göra) klickade in där och kollade runt lite och hittade byxorna som jag snavade lite lätt (läs VÄLDIGT HÅRT) för när jag var inne på OneOff häromdagen.


Åååååååååååh, jag vill verkligen ha dom :'(
Jag vill byta nästan hela min garderob. Ska fan göra en grovrensning (nu igen) och slänga/ ge bort kläder som passar ifall jag tror att jag inte kommer använda det plagget. Kan knappt dra ut en låda nu utan att allt ramlar ut.... och liksom hur mycket använder jag av det jag har!? NADA!

Blä, jag är depp. Förlåt, jag vill inte vara det och tycker synd om er som måste läsa om det nu igen... men det är en blogg right och det är min blogg... och jag behöver skriva av mig. Jag spricker och går sönder snart :(

Ska läsa nu, orkar nog inte film (Stick it nu igen) trotts allt. Go'natt! <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Du får köpa likadana om du vill! :D Men vi ska lätt shoppa loss på junkyard, det lovar jag dig!!!!

Vi ska bara få ihop lite cash ^^

Men sen då smäller det! ^^

Jag måste fan också rensa min garderob. Kommer typ slänga allt och köpa massa nytt från junkyard typ ^^ Om jag har råd såklart (a)

2008-07-03 @ 00:59:06
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha japp ^^

Då får du hälsa grattis till din Mamma från mig :D

2008-07-03 @ 01:11:28
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0