Stan

Idag bar det av in till stan igen. Fast denna gång med mamma. Jag hade fortfarande inte köpte någon present till min syster som fyller 20 snart, så det var därför vi åkte. Jag bönade och bad om att slippa gå runt i affärer, bara åka dit, fixa vad jag skulle och sen få åka hem var vad jag ville.

Det slutade med att jag hela tiden frågade "Kan vi inte bara kolla där?" "Kan jag inte bara få springa in på Carlings och kolla på ett nitskärp?" "Ååååh, jag måste bara kolla en skiva här inne!!"

Hahahaha, visste inte att jag var sån.
Men idag hade jag kläder som jag trivdes i. Ingen iPod, hängbraller, linne, hoodie och hiphopkepan på!
Jag kände mig bekväm och inte helt underlägsen allt och alla. Det kändes kanon!

Så jag kom hem med lite nya underkläder, present till syrran (kan inte säga vad det är på ett ganska bra tag ;)) och ett linne/klänning från H&M som jag tittat på ett tag och blivit allt mer och mer sugen på att köpa. NICE!

Jaja, nu ska jag nog slänga mig framför TV:n en stund. Har jätteont i huvudet :( Tror jag är trött.... läste ut boken igår och kunde inte sova på SKITLÄNGE! Sedan var jag ju tvungen att gå upp kvart i 10 för att kolla Blue water high dessutom ;) det var ju sförvisso självförvållat, haha!

hoppas ni har haft en bra dag! känns bra att värmen är påväg tillbaka! :)


Kommentarer
Postat av: Nene

Svar: tack ^^ ja, visst är han :P

2008-07-02 @ 17:53:23
URL: http://nnene.blogg.se/
Postat av: LINIEA

sv: haha , djupfryst korv va något nytt :D ^^

2008-07-02 @ 18:16:37
URL: http://linieas.blogg.se/
Postat av: Malin

oooh lägg upp en bild på klänningslinnet :D

Och din outfit lät väldigt Saruuw:ig :D

Och saruuw:igt=Snyggt!!

2008-07-02 @ 20:24:35
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: Jaa du är säkert jätteavundsjuk :(... Men vi får ta och spara ihop massa stålars och sen så kan man shoppa loss på junkyard! Jag vill typ ha alla kläder därifrån haha.. Och tänk man behöver inte sätta en fot utanför dörren :P...Och sen så har vi massa skatear kläder och då tar vi brädorna och glider fram på gatan (jag har ju däremot ingen bräda, men ändå ^^)

Ouff Malin skriver en hel novell i Saruuws blogg =P

2008-07-02 @ 20:29:56
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0