Stardust

Har nyss sett Stardust och måste säga att jag gillade den. Så sjukt gulligt att hon lyser upp när hon är lycklig :)
Anyway, just nu verkar det komma en hel del bra filmer på bio. Minns att jag skulle komma ihåg 4 stycken jag ville se... minns jag vad filmerna heter? Nej.
Men jag minns att jag bestämde mig för att minnas dom... hermphf... irriterande.
Jag vet i alla fall att två av filmerna var What happens in Vegas (trotts att den fått så dålig kritik så lockar den) och sedan den nya Will Smithfilmen som snart har premiär. Handcock heter den och vad kan jag säga? 1, jag älskar Will Smith 2, jag skrattar varje gång jag ser trailern och 3, jag älskar humor.


Såååe, nån som är på om att sen den senare i sommar?
BING! Kom på en till film! The incredible Hulk förstås! :D

Jaja, nu ska jag nog sova faktiskt... ska ta nåra valerina och försöka få tillbaks rätt dygnsrytm. vill helst vara vid medvetandet på min födelsedag trotts att det inte är några hemma :(
Sedan bär det ju av. FAN va jag ska ta tillvara på de två veckorna. FYFAN, jag ska verkligen det och jag kommer må piss om jag misslyckas.

godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har what happens in vegas på min dator :D... Fast jag har inte kollat på den ännu :P

2008-07-10 @ 14:52:49
URL: http://rooftops.blogg.se/
Postat av: the G

grattis i efterskott hörrö

2008-07-13 @ 17:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0