Tomorrow

Tänkte att jag skulle ta och skriva ett litet inlägg i min "nya blogg", för den känns verkligen ny! :D

Igår satt jag ute i solen (som äntligen bestämt sig för att komma tillbaka och göra mitt sommarlov) och solade. Det vara bara jag och pappa hemma och jag kände att det här verkligen skulle bli en seg, slappardag. Sedan kom farmor upp och var social. Det slutade med att hon gick hem och ringde en sorts "skönhetssalong". Kort efter det att hon gått ringde hon hem till oss och jag hade helt plötsligt en tid för fotvård!
En halvtimme senare var vi påväg och jag fick en "halv" fotvård, det behövdes inte så mycket mer än att slipa, massera, BORRA och smörja in.
- Borra? På fötterna? kanske du tänker nu, men ja, så var det faktsikt. Hon hade en liten borr som hon borrade bort nagelband (heter det så på tånaglnarna också?) som växt upp lite långt upp på nageln.
Skönt var det och ska jag vara ärlig var jag lite smått orolig för att det skulle kittlas men det var bara borren som kittlades en liten aning. Massagen och insmörjningen var bara såååå skön!
Nu sitter jag här med fina, sköna fötter och imorgon fyller jag 17. På natten efter det åker jag iväg. Kan det bli bättre?
Tror att min sommarlov börjar ta fart nu :)

Tack farmor!

Idag ska jag nog bara chilla, städa lite och packa. That is a nice yes ;)

Hoppas alla har en bra dag so far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0