Ansvar

Usch vad det är jobbigt att ansvara för allt!


Massa folk skriver varav ganska många är förvirrade och vill att jag ska förklara om planerna inför imorron. Sanningen är att jag har koll i mitt huvud, men stämmer det med vad de andra vill?
Jaja det verkar lösa sig. Blir chillside vid sjön direkt efter skolan. Grilla lunch och softa. Sen hem och sen dra någonstans på kvällen med ännu mera chill. Jag vet hur jag vill att det ska bara men är osäker på om det går att fixa.... krångelkrångel men kul ska det bli!
Nu ska jag mannekänga för familjen i avslutningskläderna.
Puss!

Kommentarer
Postat av: M a r i a

haha skönt att du förstår min humor.. det verkar som om inte alla har lika lätt för det :P

2008-06-05 @ 10:27:01
URL: http://mariiaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0