Åska

Det har åskat ute ett tag nu.

Var halvvägs hem när regnet kom, gick hem, lagade lunch, åt lunchen och sne kom första åskknallen.
Drog ut kontakter och släckte lampor, sedan kröp jag upp med massa filtar i soffan och lyssnade på musik i mobilen.
Det var supermysigt och just nu känner jag mig lugn :) härligt.

Nu när det är över och förbidraget så ska jag baka. Tänkte hitta något gott recept på chokladmuffinsar eller kanske kladdkaka. Känns lite tradgit att vräka i sig ännu en chokladkaka...

Det var allt jag hade att säga för tillfället. Hoppas ni får en fortsatt mysig dag!

UPDATE: Nu skiner solen ute. Konstigt väder det är just nu alltså. Var är värmeeen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0