Avfärd från landet

Kom ju som sagt hem från landet tidigare ikväll. Har lite bilder att fippla på och jag tror att ganska många av dom kommer att komma upp här :)
Synd att jag inte hade en fin sommarkrans att fota :/ menmen, man tager vad man haver, right?


Kusinen stod och tog farvääääl (Sid i Ice Age 1) i fönstret, haha! Hon och jag har några ganska mysiga planer för vad vi skulle vilja göra där ute något dygn. Har snackat med Tess och hon verkade någorlunda intresserad :D Ska snacka med Maluuw med flera sen. Hoppashoppas!

Den andra bilden vissar hur rådissad jag blev av Ville (min hund) i bilen på vägen hem, haha. Nejdå, Ville ville bara sitta och titta ut genom fönstret på bilarna som swoschade förbi. Söt är han och jag älskar honom. Min kära lilla lillebror <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0