Back on track

Ojoj, har inte haft tid att bloggat på ett tag nu. Igår bar det av på fest för att fira sysslingen som snart fyller 30 och som tog lärarexamen häromdagen. Fotbollslag, vänner, familj/släkt osv, massor av männsikor. Först vare lekar som gällde, sedan mat och efter det en massa skoj och i slutet spelade syssling Linas pojkvän Anders och hans band en massa sköna låtar och vi hopplade runt och dansade och hade kul :D UNDERBART! Riktigt lyckad fest och fan va skön släkt man har, kalas!

Sedan fick vi med oss kusinen hem. Vi åkte buss, hon, jag + mamma och pappa. HAHAHA vi är sjuka ;) !
Sen vare nattkäk och sedan sov vi så sött. Nu imorse var det upp och fixa i ordning sig. Ställa på moppen och sedan köra hem till kusinen där hon hämtade lite stuff och sedan drog vi in till staden där jag skulle köpa presenter till mamma och syrran. Det slutade med att par Björn Borg trosor (rea is the shit!) och en tiding.

Tidningen heter CAP&Design och den fick jag nys om i en fotografs blogg. Det är ett specialnummer ute nu med lite photshop/indesign/illustrator-tips i, så den ville jag verkligen ha. 129:- får man ge för'n.

Har precis kollat på EMfinalen. Jag höll ju tummarna för Spanien och visst fan vann dom :D Och det var min lilla pöjk Torres som gjorde det enda målet!! Har även fallit en aning för Senna (som jag skrivit om i ett tidigare inlägg). Den snubben gjorde även han en kanonmatch och jag är skitglad här framför min dator just nu! :D


Gladgladglad, och juste, tack alla ni söta som langade lite uppmuntrande kommentarer i deppinlägget. Det kändes fint att man fick lite pepp från folk man aldrig ens träffat. Det var fint :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: helt GRYMT ju :D

2008-06-29 @ 23:03:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: yes bäst :D

2008-06-29 @ 23:15:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0