"bara" 380 kr

Tänk om man hade så mycket pengar så att man kunde köpa preciiis vad man ville!

Det skulle vara ganska nice, ibland.. inte för ofta för till slut skulle man ju ha allt. Det vore ju i sin tur inte allt för skoj.
Men just nu vill jag verkligen ha skamligt mycket pengar för jag vill ha kepsar... kepsar kepsar kepsar!

Tror faktiskt att jag ska lägga pengar på Billa bong truckern några inlägg ner. Den kostar ju faktiskt bara 380 kr och det är ju trotts allt Billa Bong!!!!
Vore så sjukt nice. Mina föräldrar lär ju dock bli lite missnöjda, men som jag sa till mamma när vi pratade om att jag hittat en massa snygga kepsar som jag ville ha, och hon bara suckade och sa "den kostar väl en sisådär 500 spänn förstås?" så är det ju faktiskt så att jag nog inte ens lägger hälften så mycket pengar på smink, väskor, smycken och till och med kläder som många andra tjejer i min ålder gör! Jag har min stil and that's it, period!
Jag gillar kepsar, så är det bara! Det är mina favoritaccessoarer och jag älskar dom.
Sån är jag, even though some people dont like it!

Här är den igen för den som inte minns:


Kommentarer
Postat av: bflash

du, jag skulle sattas på den där där... DEN VAR SJUKT SNYYYGG! :D :D <3

2008-06-09 @ 20:15:32
URL: http://bflash.blogg.se/
Postat av: Malin

Go for it!! :D

2008-06-09 @ 21:42:23
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0