Bilder

Idag var det brännboll.

image219


Idrottsdag som för ettorna bestod av brännbollsturnering och ett varv runt en sjö.
Vi spelade brännboll och kom tvåa (vårt lag fick cred för att vi alltid hade mycket folk från klassen med på dagar som dessa) och sedan gick jag och Malin ett varv runt sjön som vi skulle. Lyssnade på musik...
har fått färg på kinderna, nivet precis på det fluffsiga under ögonen :D Damn att min inte har fräknar.
Det är sååå sött!

Senare på dagen drog jag med mamma och köpte en klänning till skolavslutningen. Är nöjd och hallå
nummer 1, en klänning!!!! och nummer 2, FRÅN INDISKA!!! och den otroliga nummer 3 (it's a magic number), JAG ÄR NÖÖÖÖJD!


woopwoop bara skor att fixa nu, och lite sånt ;) mwaha!
Planerna har utökats lite och det ser ut som om det kommer bli en kanonbra dag :) myyys!
imorrn är jag ledig som jag säkert sagt tusen gånger. Ska städa mitt rum (så jag får studiebidragspengar) och lite så. Sooooft.

Ja, nu är mina fötter död och jag är superhungrig. Har precis läst igenom nästan 40 blogginlägg! Det har handlat om att ifrån Victoria Beckham till All time low konserten till födelsedagar.
Coolt huh? ;)


jaja, nu ska lilla jag stilla hungern med en macka och sen ska jag nog krypa ner i sängen och läsa. :)
godnatt och sleep well cykelställ på er! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

vill du ha fräknar? :P.. Jag har typ några fräknar som jag får när jag har solat hahah xD Fast jag vill inte ha dem, de passar inte på mig haha.

2008-06-03 @ 23:54:04
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: tess

jag tycker också om fräknar de e så himla sött :P
köpte klänning till balen??

2008-06-04 @ 10:46:52
URL: http://tessanhopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0