Blåsdag

Fy vad det blåser ute hörrni!

Idag har jag hunnit med en väldig massa trotts att klockan bara är 20 över 4.
Inatt har jag knappt sovit något alls, har bara legat och vridit och vänt på mig hela tiden. Jobbigt...
I alla fall så blev jag väckt klockan 7 för att åka ut till alndet en snabbis med pappa igen.
Där gick jag en sköön promenad medan pappa fixade i ordning den sista stolpen. Efter mindre än en timme var vi redan påväg hem igen och vi var båda superhungriga, så vi drog förbi donken. Jag skulle bara ha en liten chickenbruger då jag nästan höll på att somna i bilen. När killen från donken kom utspringandes med våran påse frågade han om vi ville ha två chickenburger för de hade råkat göra en för mycket, och att om inte vi ville ha den så skulle de ändå bara slänga bort den. Ganska nice, båda gick ner!
Sen gick jag och la mig och pappa åkte till jobbet. Jag var helt borta ända fram till klckan 1 då jag gick upp och gick ut med hunden. När jag sen kom hem åt jag en uuunderbart god lunch som mamma förberett <3
Sedan åt jag även lite melon och tittade på en av historiens kanske mest töntiga filmer.
Our lips are sealed med Mary-Kate och Ashley i huvudrollerna. Varför jag tittade på den? Jo för att jag går runt och trånar och längtar efter den underbara kontinenten Australien hela jäkla dagarna och det är precis där, i Sydney som filmen utspelar sig.
Nu sitter jag i alla fall här och ska nog snart svida om och dra ner till ICA för att köpa kakao. Ska baka chokladkaka och den här gången ska den bli bra! Där med basta ;)


Maten som inte ser speciellt god ut på bild. fyyy vad gott det var!
Kall "marinerad" kyckling, mammas potatissallad, örtsås och en melonbit till. smask!


Kommentarer
Postat av: bflash

najsig daag :D trevlans te på landet då? :) lyx lunch ;D

2008-06-10 @ 22:56:15
URL: http://bflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0