förtvivlad

Nu är det nästan så att jag lägger mig ner på datorn och gråter.

Har hittat ytterligare tre Red monkeykepsar som jag fallit för och dessutom en tee som bara verkar finnas i USA.
Jag såg ju som sagt min favoritfilm idga och jag äääälskar huvudrollens kläder och kepsar. GE MIG!!!
Idag bestämde jag mig för att leta efter en tisha som hon har i filmen, och tror ni inte att jag hittar den!
Black flag (som det står på t-shirten) visar sig vara ett hardcore punkband och jag hittar just den t-shirten som hon har i filmen på sidan merch.com.

Jag vart helt over overwhelmed av lycka! Jag hittade deeeen!
Dock kom föräldrarna hem och efter att jag studsandes berättat den underbara nyheten (tyckte jag) mötter jag inte av samma glädje tillbaka. Fan vad ledsen jag blev :(
Jag vill ju verkligen ha den!


Det är endast ett "fåtal" saker jag vill ha i "kläd"-väg just nu...

 + ett jäkla nitskärp!


Det är liksom allt what i want and what i need just nu :(
sjävklart förstår jag att alla kepsarna är en överdrift... men någon utav truckerkepsarna + billabong trucker + hiphopkepsen. That's it. Jag hatar att ta beslut, så hjälp mig. Vilken utav Red monkey kepsarna (den första från vänster, samt de två sista truckerkepsarna) och de två runt Billabongkepsen är snyggast?
Är inte tishan asfrän!? Jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: the G

är inte den där black flag tröjan emd i stick it?

2008-06-12 @ 11:19:30
Postat av: sara

Svar till the g: jo jag skrev ju det i något tidigare inlägg :P jag vill ju ha alla hennes kläder och nu hittade jag den här som jag är fullkomligt galen i. JAG SKA HA DEN!!!!

2008-06-12 @ 11:55:17
URL: http://decoy.blogg.se/
Postat av: tess

vilken sida kan man köpa den andra och tredje kepsen ifårn? tyckte dom var skit snygga! :)

2011-01-04 @ 18:05:32
URL: http://thereselindblad.blogg.se/
Postat av: tess

vilken sida kan man köpa den andra och tredje kepsen ifårn? tyckte dom var skit snygga! :)

2011-01-04 @ 18:06:20
URL: http://thereselindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0