Gossipgirl - Chuck vs. Dan

Allvarligt, jag förstår inte riktigt.

Hur kan alla tjejer tycka att Chuck i Gossip girl är såååå snygg? Jag tycker han ser elak ut, och alldeles för "posig" nivet, som om han håller en pose med flit hela tiden. Stelt ansikte och tillgjord blick med ögonen.
Jag tycker Dan är galet mycket sötare :D
Mwaha, men det är ju min åsikt.. Liksom visst., Chuck är inte ful. Men hur kan folk glömma lilla söta, charmiga Dan!? :P


Såååå, kom igen nu, once and for all vem är snyggast?


Dan Humphrey                                                                     eller                                       Chuck Bass



eller hörrni, varför inte välja mellan alla tre?


Vem är snyggast?

(kanske inte världens bästa bild på "Chuck" och "Dan" men whatever!)


Jag röstar fortfarande på Dan :D mwaha!


Kommentarer
Postat av: tove

NATE SARA, NATE! :P

2008-06-14 @ 10:42:35
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0