Halvlek

Vad är det här? Ett skämt?! Jag hoppas fan det för shiiiit, Sverige är ju helkassa!
De möter ju inte en enda jävla boll, och har inte mer än hälften av alla Sveriges passar inom lager ganska fort hamnat i Rysslands fötter!?!?!?! JO! Argh...
Byt ut Henke säger jag bara.

De enda som fortfarande står upp i mina ögon är Isaksson, Svensson och Ljungberg. Dock halvligger Isaksson och speciellt Svensson. Men Ljungberg... min älskade Ljungberg. HAN SLITER SOM ETT JÄVLA DJUR!
Inte för att Sverige är världens bästa fotbolls lag i vanliga fall heller, men det här är pinsamt. Skärp upp er nu och börja spring lite! Vakna i benen och snacka med varandra!
Henke och Zlatan saknar all kommunikation de bör ha, och de måste fan i mig börja kolla upp mer och spela seriösare!
Skärpning nu killar (och nej, jag skulle aldrig kunna gjort det bättre själv, jag vet det).

Är ledsen att säga detta men sa högt att: - Om det fortsätter såhär hela matchen, och någon efter matchen påstår att "Sverige spelade bra i alla fall"... då ska jag ha ett seriöst snack med den!

Hahahaha, nej jag är inte arg. Bara helt jäkla förvirrad och besviken.
Menmen, go sverige! En hel halvlek kvar, mycket kan hända, bara ni vaknar nu killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0