Harry Potter

Jag fick en sån ruggigt stark  jag-vill-se-på-film-känsla förut den här kvällen.

Som vanligt har jag alltid Harry Potter filmerna i bakhuvudet när jag får ett filmryck. Det är något visst med dom. Dom är så speciella, så bra, så genomtänkta osv. Musik och effekterna, skådespelarna, trollformlerna, fantasin ja, you name it!
Så jag tog med mig lite godis in på rummet, sedan gick jag tillbaka ut i vardagsrummet för att kolla igenom DVDhyllan. Det verkar som om vi bara har tre Potterfilmer kvar, så jag valde "fången från Azkaban".
Den brukar jag alltid nobba då jag alltid har för mig att den ska vara obehaglig, men inte ikväll. Nu var ju hela familjen + mormor hemma så jag tänkte "nesh, jag kör på den!" och vet ni!?
JAG HAR INTE SETT DEN FÖRUT!!!

Jag kände inte igen ett dugg och det var helt underbart!
Det som är tråkigt med att ha favoritfilmer och sådant, är ju att man efter ett tag nästan kan varje ord i hela filmen. Men vissa filmer håller och påverkar en gång efter gång efter gång i alla fall.
Men nu var det alltså en helt färsk film och jag njöt verkligen! Kanonkul, som Benjamin skulle sagt det ;) haha!

Mitt i filmen togs det en liten springpaus med syrran. Jag sprang helt utan musik och jag är så stolt över mig själv, en hel dag utan iPod!!!!
Duktigt värre tycker jag :)

Anyway, nu ska jag krypa ner i sängen och sova sött. Ska bli skönt, har lite ont i ryggen (kanske sitter lite mycket framför datorn och med en ruggigt dålig hållning?). Jaja, hoppas ni får en skön natts sömn och att ni haft en kul/mysig Fredag! :) puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: tove

Vem är nörd nurå :O va, va? ;)

tufft att du klarar det en hel dag :D tårögd

2008-06-14 @ 11:01:42
URL: http://tosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0