I huvudet på Gynning

Nehe, det verkar som jag aldrig kommer att få åka till landet!
Nyss när vi satt och åt middag (iform av mammas asgoda tacogryta) så visade det sig att syrran inte alls tänker åka ut på morgonen. Så nu kommer jag få vänta tills på kvällen. Kuuuul, mer än en dag förlorad. Yippie! :(

Jahaja... 1 timme och 20 minuter kvar till fotbollen börjar. Ska nog sätta mig och titta på I huvudet på Gynning spelade faktiskt in det igår, haha. Men vad? Jag tycker det är kul och hon är så... skön? xD HAHA, säger massa knäppa saker och det är faktiskt ganska roliga saker hon gör. den här gången handlade det om VARFÖR MAN GIFTER SIG, haha!



Vad tycker ni om I huvudet på Gynning och om Carolina Gynning över huvud taget?


Så, det är vad jag ska göra nu. puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon har verkligen stark personlighet och kan ibland bli lite "för mycket" för min smak - men, hon är härlig ändå på något vis :D

2008-06-19 @ 05:58:19
URL: http://selp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0