Jim Carrey - I belive i can fly

Hittade nyss detta underbara klipp på en kompis billdagbok.



Har ett så underbart men ändå pinsamt minne till just det här klippet.
Jag och tre kompisar (som jag spelade tennis med) var och såg den här filmen på bio när den var ny.
Våra platser hade blivit dubbelbokade så vi krånglade oss längst upp i hörnet av bion där det fanns fyra platser lediga.
Jag fick platsen vid väggen, och när det här kom i filmen skrattade jag så att tårarna rann. Hela bion var typ tyst, så sjukt humorbefriade. HAHAHA, jag försökte sluta skratta men det blev bara värre och när Fredrik fnissade fram:
"Käften Sara, alla hör!"
...då blev det bara om möjligt ännu värre xD HAHAHAHA!

Check it out,
och glöm inte bort att ett gott skratt förlänger livet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0