krångel

Fy vad publishme ska krångla känner jag.

Antingen så går det inte att logga in på varken blogg.se eller publishme.se eller så kan man inte skicka en kommentar eller posta ett inlägg. Jag blir så trött alltså...

Satt nyss och kollade runt lite efter kepsar och har beslutat mig för att köpa Billabong kepsen! :D Yaaay.
Jag google på Billabong för att kolla lite efter affärer som kan tänkas ha kepsen, och fick då såklart upp wikipedia sökningen på Billabong. Men vad läser jag där om inte detta:

"Billabong (australiensisk engelska för korvsjö)"

Tillåt mig fråga vad sjutton en korvsjö är!?
HAHAHAHAHA, ett gott skratt fick man sig allt! ;)

Jag har fått ett förslag på vad jag ska köpa till min kusin nu... en monsterdildo tyckte min vän Gustav... svaret blev ett njaaa... det är inte personligt nog ;) HAHAHAHAHA!


nu ska lilla jag sova. Ska upp vid 7 imorrn för att åka till landet en snabbis och vara lika manlig som idag. Duvet... blanda betong i enbart bikini och lite såntdär (bikini... manligt? haha!). Det blir nog brau :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hejhej!

Brallerna finns att köpa på BIKBOK för 399kr! Kul att du gillade dom :)



För att få såndär bloggkoll grej så ska du när du är inloggad scrolla längst ner på sidan. Då kommer det stå något om iconer klicka dära! ;D Det spelar ingen roll vilken sida utan den texten finns överallt längst ner på bloggkoll :)

2008-06-10 @ 06:08:29
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: yasmine

håller med dig om publishme! fungerade mycket bättpå blogg.se kan jag tycka !

ha en trevlig dag :)

2008-06-10 @ 09:05:00
URL: http://yasminaren.blogg.se/
Postat av: bflash

mahahahahah! skämtar du? till vem skulle du köpa? ^^ :P haha

2008-06-10 @ 22:57:39
URL: http://bflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0