Matchen

Någon mer än jag som kände vilket som vad gällde vem som vann semifinalen som spelade ikväll?
Tyckte Ryssland var grymma i senaste matchen, ikväll var de bra, men inte lika bra som den gången (då man föll för dem!). Spanien var värdiga vinnare och jag säger som jag sa högt framför TV:n "Spanien är liksom lite fotbolls-land ty ker jag... liksom 'Juega' som i reklamen...." hahahaha :D

Jaja jag har varit på landet hela dagen idag och shit vad jag har fotat :) Det var riktigt skoj och det var nog foörsta gången jag var ute på en fotopromenad... ensam och allt! :)

Sedan kom kusinen och hennes kompis Ida dit efter en dag i "stan". Det var skoj och jag följde med dom ner till bryggan där de badade. Sen gick jag runt en stund och sedan hem till stugan där jag somnade på soffan och väcktes med film :)
Huset har fått ett tak, wohooow! Imorgon bär det ut dit igen och det ska bli skoj! Blir dock en dålig uppdateringsdag då imorgon med... men en kul sak är att jag har massa nya bilder att fippla med och lägga upp här!

Ska titta på dem nu och se om det vart nåra bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0