Missförstånd

Ja nu visade det sig att jag inte har greppat vad som händer i skolan fram tills på torsdag riktigt.

Det visade sig att det är imorrn som idrottsdagen är, och på Onsdag är jag leeeedig! mwaha.
Sedan på Torsdag är det ju som sagt skolavslutning, och allt verkar äntligen ha löst sig!
U N D E R B A R T !

Förresten gissa vem som idag fick reda på att hon har MVG i samhällskunskap och i Webbdesign? ;)
ett litet woopwoop, kände att det passade in där!

Som det ser ut nu ser det jääävligt bra ut i betygen, själv är jag faktiskt nöjd.
Har försökt att sammanställa ett visst antal gånger, och nu går det nästan helt.
Det ser ut som så att jag har 4 MVG:n och 3 VG:n... har inte fått reda på betyget i naturkunskap och drama än.
Tror att det kan vara G i dem.. eller åtminstone i drama men jag återkommer med det på den stora dagen d.
Eller nej, inte på Torsdagen.. tror jag... men dagen efter kanske! :D

Nej nu måste jag göra mig i ordning. Hörde nyss från badrummet att syrran skulle prova något med min svarta ögonskugga, kanske ska smita in dit och bli sminkad? (a)
Vi ska ju nämligen hem på överraskningsfika hos kusinerna eftersom Lisa (min äldsta kusin) kommer hem från Australien idag.
Lite småkul att både jag och min syster har brevvänner där (som också är systrar). I think it's cooool!

later dudes '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0