Ny header

Ja se där ja, det gick ju! :)

En ny header blev det också. Vet inte vad jag tycker om den riktigt... men ja. Bättre än inget kanske?
Ska nog byta en bild i headern så snart jag orkar... tror jag ska ta mig en promenad med massa ny smaskig musik i öronen först :D Det är den där "halva" bilden som jag även har till vänster i menyn, som jag hade tänkt byta. Lite fult att ha den på två ställen. Ser inget skoj ut liksom :)

Här får ni en låt som jag ska gå och dunka ute i den förhoppningsvis svala kvällsluften! Är varmt så man smällter här inne i mitt rum, datorn går varm känner jag ;) haha!

Blink 182 - Anthem, part 2



Såååå, i guess i'll see you later dudes!

Kommentarer
Postat av: Malin

åååh typ smask! TRAVIS BARKER!! :D:D:D typ när han kommer ut där på scenen i början, typ wooooow!! :D

(nee jag gillar inte alls travis ehe)

2008-06-12 @ 01:11:02
URL: http://rooftops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0