Nytt bra band!

När vi var på landet över midsommar var ju såklart min "stor"-kusin Lisa där (ja, hon som har varit i Asutralien).
Hon hade med sig iPodhögtalare och sin iPod. I iPoden hade hon en Australien-lista med låtar och band som man hörde mycket där nere. Ett av de banden hon hört och började gilla där hette The veronicas och jag gillade låten hon satte på. Så nu när jag är hemma har jag kollat upp dom och lyssnat lite på youtube.
DOM ÄR ASBRA! tycker jag i alla fall... lite dunkadunka, sköna röster och så. :)




"The Veronicas

är en australisk popduo från Brisbane som består av tvillingsystrarna Lisa Marie och Jessica Louise Origliasso, födda den 25 december 1984. Debutalbumet The Secret Life Of... släpptes den 17 oktober 2005.

Deras mest kända singel är When It All Falls Apart från 2006."
Kopierat ifrån wikipedia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0