Nyvaken

Vaknade vid en sisådär tio.

Klunkade oboyen och sedan ringde jag upp kusinen så jag fick det gjort :)
Sedan gick jag och la mig igen, lat som jag är. Haha!
Så jag sov ändå tills nu, halv 1 ungefär och nu ska jag faktiskt sätta mig och titta på Tjenare kungen. Den är ganska rolig faktiskt och jag gillar den :D

Idag är syrran hemma också, ledig dag från jobbet så jag kanske slipper titta själv :)

Sedan ska jag nog faktiskt kanske ta och städa, börjar bli dags nu.
Snart dras det ut på landet också. Vi firar alltid midsommar där men jag och kusinen vill kasnke dra ut någon dag tidigare. Nu när jag dessutom har gett mig själv iPod-förbud så kanske jag kommer vara lite gladare, piggare och socialare som jag alltid var för några år sedan. Huum, hoppas. Jag ska försöka mitt bästa!

Kanske ska vräka mig ner i iskallt vatten också, från en brygga för ovanlighetens skull!
För det är ju så att jag dels är jättemesig när det gäller å bada, dels tycker jag det inte är så jättekul längre och för det tredje så badar jag nästan bara i pool eller från strand :P moahaha.
Menmen, hoppas det blir skoj!
Lite minus på att vi ska ha släkten ute på landet och ha det skoj as ever på midsommar är att jag missar festen med åtminstone några i klassen. Jag vill verkligen träffa er och röja med er (haha) men jag måste tyvärr vara där, där inte ni är :( mew.

Hur ska du fira midsommar?



What do yah think? ;) haha


Kommentarer
Postat av: Rickard-S

Du är inte ensam.. jag ska också fira midsommar på landet.. :/

2008-06-16 @ 12:57:18
Postat av: sara

svar till rickard s: Mew, det vore kul att vara med dom andra också... vi får fixa en till fest helt enkelt! :) jag fyller ju år snart också ;D

2008-06-16 @ 16:29:02
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0