Raindrops keep fallin...

Gooosh vad det har regnat idag!

Nästan nonstop!
Har trotts allt lyckats ta mig ner till centrum en snabbis för att checka lite birthdaystuff, men vet fortfarande inte vad jag ska köpa till kusinen, börjar bli en aning stressad nu men eftersom jag har sommarlov så har jag ju hela dagen imorrn på mig innan vi åker hem till dom på kvällen :)

Så, idag tittade jag klart på Bröllopsdaten och fyyyyyfan va mysig den filmen är! SE-DEN, säger jag bara!
Speciellt alla tjejer som gillar lite pinsam men ändå underbart mysig kärlek på film :)

Jaja, sen kollade jag på min absoluta favoritfilm Stick it. Satt som vanligt och halvgrät vid ett tillfälle då hon berättar om varför "walked out on worlds". Isch, det är så himla sorgligt :( men den är så gaaalet bra! Har inte sett klart hela än, men tänkte göra mig lite lunch först. Sen ska jag krypa upp med smågodiset, maraboukakan, chokladkakan och i soffan och bara myyyysa i pyjamaskläder :) vad ska man annars hitta på när det regnar liksom? ;) haha!

Hoppas ni har en bra dag trotts vädret! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0