Spanien vidare

Pappa kom in och sa att det var straffar i matchen mellan Italien och Spanien så jag gick och kollade.
Hejade på Spanien :) Torres vaaar ju så himla söööt, innan han skaffade långt hår :/
Menmen, sedan drog straffarna igång och trotts att jag som sagt hejade på Spanien så kunde jag inte låta bli att tycka riktigt synd om Italienaren som missade sin straff (den första straffen som inte satt).

Spanien vann och det var gött. Föll för deras spelare Marcos Senna som log som en liten sol när han satte sin straff. Supersöt! Och pappa sa att "han verkar så himla göad hela tiden" och det håller jag med om. Fint :)



Jag älskar sånna här bilder när man bara ser ryggen, namnet och sedan ett helt hav av publik!



Extra sött blev leendet då han är mörkhyad och smilet riktigt lös i ansiktet på honom! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heja spanien :)

2008-06-22 @ 23:42:49
URL: http://nannisjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0