Sunshine!

Nu blev jag glad igen (snacka om humörsvängningar!), haha.

För det första blev jag peppad med (dock endast några få) kommentarer om att bilden var fin, för det andra lärde jag nyss Tove att göra fina, runda ramar i photoshop (så det blev en dagens goda för min del liksom, haha. men vad? jag gillar att hjälpa till :D !) och för det tredje så tittade jag ut genom fönstret och det lyser lite guldgult på träden utanför. Vad är det man brukar säga, efter regn kommer sol eller nått sånt. Hahaha, whatever huvudsaken är att jag inte känner mig liiiika deppig längre! :)
Och pengar kommer ju så småning om så att jag kan köpa mina grejer, (kan inte alla men man kan ju inte få allt man vill ha här i livet) wohoow! :D

Dessutom har jag bestämt mig för att titta på Because i said so (Tre systrar och en mamma), har för mig att den var ganska mysig :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha en fortsatt trevlig kväll! :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-11 @ 20:51:38
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0