Sverige - Grekland

Yes, Sverige lyckades vinna med 2-0!

Ganska så jätteotippat faktiskt, men det är ju bara att le och vara glad :D
Kan verkligen inte förstå att min farbror var där, i publiken, i Sverigetröj och hejade!
Jag vill ocksåååå, vore så sjukt kul och häftigt!

Tror jag lyckades klämma ur kommentaren: "asså dom lägger den mitt i nyllet på Grekerna hela tiden!"
och jag står kvar vid det... vilka jävla hörnor.. fy skäms!
Men som sagt, we won och jag ska vara glad och inte klaga.
TACK ZLATAN! (och Hansson, men jag diggante han. haha!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa de va verkligen underbart att Sverige vann. Men det trodde jag dem skulle göra:).

2008-06-11 @ 11:26:20
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: emma

ja, väldans otippat faktiskt om man tittar på sveriges statistik senaste åren :/ Men jävligt roligt! :D

2008-06-11 @ 11:26:45
URL: http://litenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0