Tisdag



Caesarsallad, så sjukt gott och fräscht att äta!
(Någon som vet hur man får till en riktigt god caersarsallad hemma?
Let me know!)

Idag gick jag upp klockan kvart över tio typ, så det var inte riktigt en lika lång sovmorgon idag som de andra dagarna.
Gick ut med med lilla voffsingen direkt och när jag kom hem ringde det på dörren.
Det var Farmor som hade hållit på och ringt en massa när jag var ute och undrade om jag ville äta lunch med henne och Fredde, och såklart ville jag det liksom! så jag började sminka mig och klä på mig och en liten stund sedan blev jag hämtad. Vi drog förbi Fredde och plockade upp honom (haha, vi bor typ supernära varandra alla tre!) och körde till en av golfrestaurangerna där vi oftast hamnar. Jag åt den supersmaskiga caesarsalladen igen och Farmor och Fredde körde på köttbullar. Gott var det och mätta och belåtna drog vi oss sedan hem till Fredde där Farmor inväntade diskmaskinsgubben som skulle komma och titta på diskmaskinen. Undertiden tittade jag och kusinen på The Waterboy, haha fan va skön den var! :D


Adam Sandler spelar huvudrollen Bobby.


Sedan nu har jag precis kommit hem och ska väl krascha i soffan en stund och sedan kanske jag ska vara lite duktig och städa i rummet. Ser ut som en tornado dragit igenom mitt rum, haha!

Hoppas ni andra har haft en bra dag hittills! :) puss.

Kommentarer
Postat av: a

haha, The Waterboy är as kul :P

2008-06-17 @ 16:48:39
Postat av: sara

Svar till a: Hahaha, ja det var den verkligen :D "Captain Insano shows no mercy!", hahaha!

2008-06-17 @ 16:49:34
URL: http://decoy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0