Today

Så, vad har jag gjort idag?

Jag sov länge och om jag säger såhär, jag flinar när folks äger att dom tog en lååång sovmorron till 10.
Själv gick jag upp en sisådär tolv för jag orkade inte ligga kvar i sängen då solen lös så fint.

Inatt låg jag och tittade på film fram till klockan halv 3. Sen kunde jag ändå inte sova, och solen var påväg upp. Men tillslut måste jag somnat. Vaknade ändå vid 8 men blev påmind om att oboy är slut och jag var vrååålsugen. Så jag tvingade mig själv till att somna om, haha!

Anyway, sedan gick jag ut och solade en stund, gjorde lunch och satte mig vid datorn och glodde.
Sedan drog jag efter några timmar ut i solen igen.



Tog med mig datorn ut så att jag kunde lyssna på musik i iTunes. Miss Li för hela slanten kände jag. Fan va hon är bra!
(ja, jag är lite efter med att förstå det men bättre sent än aldrig!)

Sedan såg jag molnen som var påväg, passade på att njuta och pressa ända in i det sista.


Lite småläskig färg där nere va?


Men för att göra de få som läser detta glada, så hann jag ta ett litet fåtal bilder! :D
Lägger väl upp dom snart, en i taget :)

Hah, satt nyss och kollade på en rerun av Gossip girl och efter det har jag nu börjat glo på något som heter Reaper.
Såg nyss att hon som spelar huvudrollen i min favoritfilm Stick it är med. Missy Peregrym, tror stavningen blev rätt, heter hon! Coolt!
Nu ska jag nog sätta på en film och fortsätta hålla tummarna för att syrran köper margarin påväg hem från jobbet.
Vill baka kladdkaka ju!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0