Yes, lön ikväll då!

Inatt var jag vaken till 4 nångång... somnade väl vid 5 ungefär, och gick upp kvart i 10.
Vid halv 11 vara jag nere hos farmor och Fredde var redan där och hade börjat tejpa för det vita.
Vi började måla och när vi var klara med första väggen (det gick skitfort!) blev det lunchpaus bestående av McDonaldsmat, smask!
Sen fortsatte vi och blev klara med den andra väggen på en timme ungefär. Eftersom vi redan var kladdiga och hade allt framme målade vi trappräcket också. Sedan fick vi halvt smörja in oss i nafta för att få bort färgfläckarna. Sen drog jag hem och duschade och nu sitter jag här. Ikväll får man pengarna för jobbet, vilket känns riktigt skönt!



Det färdiga resultatet (mobilbilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0