Zlatan

Är det bara jag, eller kommer man aldrig glömma den här låten?

Kan inte låta bli att digga den, haha!
Sitter och sjunger på den högt och glatt i bilen när det är fint väder (ibland..) ;D
Just nu passar den ju ganska bra också eftersom Zlatan lyckades visa vad han verkligen går för igår. Måste erkänna att det var ett snyggt skott. Som en pil rätt igenom! Och lite pirr i magen fick man allt när man såg att Greklands målis fick bollen på fingerspettsarna xD hahaha!



Kommer aldrig glömma när jag och min tennisklubb (förra, har slutat nu) var påväg iväg på ett läger och satt på x2000.
Jag hade hörlurar men ser att alla i tågvagnen sitter och skrattar och typ applåderar lite grann, så jag tog av dom och frågade Cornelia vad det var som hade hänt och då visade det sig att en liten kille hade suttit med sin freestyle (han diggade Lordi tpy hela vägen) och helt plötsligt hade börjat sjunga Zlatanlåten jättehögt och hade satt skånskan klockrent och allt xD hahaha, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0