åh, piggelin imorrn eller vad?

VADÅ NEEEEJ, JAG KOMMER INTE FAILA PÅ NATURKUNSKAPSPROVET IMORRN.
HAH, NEJNEJ! JAG FÖRSTÅR JU OCH KAN JU VERKLIGEN AAAAAAAALLT!

och klockan är nu 01:21 och jag har precis skrivit klart allt som jag nu ska lägga mig och plugga på!
Yippi, vad glad jag blir. Var ju inte så lagom trött tidigare idag, hur kommer jag då vara imorrn?
Måste dessutom se till att börja planera inför resan nu. Kläder som ska med och ska tvättas innan osv.
Grattis Sara verkligen. Mitt första IG tro?
Vem vet, we'll see.
Nu måste jag plugga vidare om jag ska få någon sömn över huvudtaget inatt.
(måste vara lite posivit, jag har ju faktiskt den enda sovmorgonen på hela veckan just imorrn, ohyay!)

GODNATT <3

image85
kommer jag se ut såhär imorrn tro? mja, då är jag ju åtminstone jävligt söt...
suck.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: therese

naaw den bilden var ju jäääääte söt :D

2008-03-13 @ 12:02:30
URL: http://tessanhopp.blogg.se
Postat av: blixxy

som sagt, jag håller tummarna :) (Y) men du, btw, du är aaalltid söt :) :)

2008-03-13 @ 18:24:10
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0