"bara så du hinner få lite panik" - tess

klockan 5 inatt gick jag ut och satte mig i bilen och åkte till arlanda. där satt jag och pappa i bilen och pratade lite currycurry och KAMEL! tills tre brunbrända saker, i form av morbror, moster och kusin kommer ut till bilen.
Fy fasiken var bruna och glada dom var. Nyligen hemkomna från Indien :)

Det var jättekul att träffa dom och höra om resan, och dessutom älskar jag ju att åka bil (a) jag njöt.

Väl hemma igen drack jag frukost, gjorde mig i ordning och tjosade ut med hunden. Sen bar det av ner till tåget och till skolan. Jag har varit pigg nästan hela dagen fram till Grafisk lektionen som jag och många andra lackade på... skulle åkt till TC med Little Miss Pepparcake (som faktiskt är fakta nu, mer än ett namn!) men så blev det inte. Så det blir nog av en annan dag :)

Ja... det var min dag. Och Tess är såååå körd imorrn på Dramalektionen. "Jag älskar å retas" sa du,


hahaha


well, jag älskar att hämnas



uuuuuuh, läskigt ;)   naaw hon är fejn! :) (och jag bara retas jag med xD mhuhuuhuh)


Kommentarer
Postat av: Therese

hahahah :D
du e så söt :D
men jag är snäll när jag retas :D

2008-03-04 @ 21:14:38
Postat av: Maluw

du vet redan vad ska skriva :P
Britta e neger!! xD ... jag säger ju så för att jag är avundsjuk, tänk om jag också fick vara neger !
Både du och Tess e fejna! :D

2008-03-04 @ 21:21:45
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0