Bilder

påväg upp stannade vi på ett litet rastställe, där fanns lite småkul saker att fota och för en gångs skull är inte mina foton så jävla tråkiga. Dock är väl de här kanske inte heller världens roligaste, snyggaste, bästa foton heller. Men en liten höjning blev det allt när man kom hemifrån!
Vad jag skulle få fram med den här lilla texten innan var alltså att jag fick en liten kick till att fota igen.
U N D E R B A R T

image88
Bild på: En trasig bänk på "raststället"
image89
Bild på: Månen, sent på kvällen under promenad med pappa.
image90
Bild på: Huslängan på morgonen/dagen och i kvällssolen.

Det var alla bilder för idag.
Fler kommer att komma redan imorrn skulle jag tro.
Just nu är jag lite för trött för att orka fippla i photoshop.

Anledning? Jag satt kissnödig ända från Falun och hem pågrund av att det satt två snuskiga gubbar och tittade på mig och syrran när vi väntade på att en toa skulle bli ledig på ett jätteäckligt matställe.

Jag misstänker fortfarande att skinkan i min calzone var människo-skinka.
Anton fick något som liknade tapetklister på sin pizza (det skulle vara bea-sås)
Mamma och pappa åt grönt, kokt kebabkött
och syrran fick en äcklig (både till smaken och till utseendet) köttbit på sin hamburgare.

Jag vågade i vilket fall som helst inte kissa och när vi kom ut från toan sitter de två pervona fortfarande och glor på oss och den ena säger "det där gick ju bra" till oss.
det var det tydligen bara jag som hörde, men jag blev äcklad. blä!
äckelgubbar :/

inge mer bloggande ikväll skulle jag tro, så godnatt :)
bloggen är nu back in the game!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du haft en bra Påskhelg :)

2008-03-24 @ 00:19:55
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Babb

Fina bilder! :)

2008-03-24 @ 00:21:23
URL: http://babb.blogg.se
Postat av: blixxy

ååh, man känner igen sig :D tror vi kan ha bott där.. nej jag vet inte förresten ^^ fett läskigt med gubbarne :S skulle ju dööö ^^

2008-03-24 @ 12:32:29
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0