bra läsning.

hej, jag läser. men jag säger inte vilken bok utifall nån som gillar att jävlas läser det här och avslöjar hur den kommer sluta. en ganska tunn bok egentligen...

jag läser i ultraspeed. jag mår illa, har ont i magen, hela världen snurrar och jag skakar. DET kallar jag för bra läsning! haha.


det är ju i och för sig skitjobbigt eftersom jag är stressad hela tiden. skriver i 180 och är alldeles darrig hela tiden.
jobbigt, men snart är den slut. skulle tippa på att boken börjar närma sitt slut.
jaja, nu ska här läsas vidare, nördig som jag är.

för närvarande är jag inne i så lite som tre böcker. en är jag precis i början av (i syfte för skolan köpte jag och läser den), När lucy Sullivan skulle gifta sig vart utbytt mot den jag skrev innan (har inte kollat namnet på den än). Den har jag kommit åtminstone en bit i men den är så ortroligt lång, så det var därför jag bytte ut den.
sen är det den här boken som snart är slut.

det här inlägget var mest avsett för att lugna mig. men det funkade inte, så nu ska jag krypa tillbaka ner i sängen och kasta mig in i storyn igen. längtar inte så värst. är så otroligt stressad. blä.
måste äta lunch också. ja, nej. inte läsa. det blir lunch, sen en lugnande promenix, sen läsa.

SÅ blir det! Adjöken.

Kommentarer
Postat av: Maluw

Svar: Idag, imorron, nån dag efter skolan? hahahhahaha

2008-03-01 @ 13:23:22
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Maluw

svar: Hahaha klart jag är :P
aa visst, hoppas det finns banor, eller det är ju typ badminton-skola på dagarna :/... men annars så kan man alltid köra efter skolan, då är det inte så många där

2008-03-01 @ 15:13:30
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Malin

Svar: Ska vi satsa nån gång efter skolan då?=)

2008-03-01 @ 16:09:57
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0