Chasing Amy Essay

Hejhejhallå!

Nu har jag nästan gjort klart hela engelskaupsattsen. Måste få till några rader till då det står att upsattsen ska vara minst 2 sidor lång. Eller så kör jag efter uttrycket "man blir inte mer klok av tjockare bok!". Hum, ah så får det nog bli. Jag har ju åtminstone gjort den, right? ;)

haha,
nu blir det nog till att sitta här ne liten stund till. Sen en promenix och sedan läsa lite naturkunskap.
Ja, så får det bli! :)

Bör jag även skryta lite med att det gick bra på engelskatestet idag OCH att jag till och med har hunnit ut på en springtur idag? ohyes!

DESSUTOM har jag gjort PANGkakor, smask! Så de blir min lunch imorrn för den som vill veta, haha!
puss.

Kommentarer
Postat av: blixxy

åååh, du är så ducktig x) alltid ute och springer eller går.. Jag vill också men jag är så lat nu... Hade tänkt till sommar lovet x)

2008-03-13 @ 18:18:15
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0