FATTY MAKE A FUNNY!

Idag har jag varit i TC med kusinen.
Det slutade med ett par shorts till kusinen och en tisha till mig.
Lägger upp en bild på den imorrn :)

Efter att vi varit där ganska länge drog vi hem till mig. Vi har sminkat oss och tagit lite kul bilder.
Jag har tagit en av mina tre "Röda Tråden"-bilder som jag ska ha till ett skolarbete. Nice!

Kanske slänger upp nåra av dom bilderna imorrn också :)
Nu har vi i alla fall sett filmen Dogdeball också och jag måste säga att jag är heeeelt slut. Megatrött, verkligen!
Måste bara citera en surgubbe i filmen, jag med min dåliga humor skrattade som fan.

"Du är fan lika värdelös som en klubba med pittsmak!"

image101
Är det bara vi, eller ser den här bilden ut lite som en framsida på ett skivomslag? xD hahahaha!

Kommentarer
Postat av: The G

HAHA SNOPPSMAK

2008-03-26 @ 15:51:39
Postat av: Rebecca

grymt cool bild, måste faktist hålla med er :)

2008-03-26 @ 23:19:12
URL: http://keffatliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0