GRATTIS PAPPUTT <3

Idag fyller pappa år :) m-m, så direkt efter skolan drogs det hem. Jag skulle ha pluggat på en gång men så blev det inte. Donken till middag och sedan kom släkten på momangen. Helt plötsligt var dom bara här :O haha!

Vi tittade på bilder från kusinens, morbrors och mosters resa till Indien. Jag var charmig nog och somnade i soffan nästan direkt efter sista bilden. När jag vaknade, kanske en kvart senare var det dags för alla att dra.
Jag och syster tog ut hunden på en kvällsprommis i ösregnet och nu sitter jag. Trött så jag mår illa med naturkunskapsboken framför mig. Prov imorrn och jag har pluggat näst intill ingenting!
men yeah, jag orkar faktiskt inte. håller på nu, det är ju faktiskt nu jag lär mig som bäst. Natten/kvällen innan.
Så det är väl bara å hålla tummarna för mig och att jag åtminstone kommer få G.
Annars får vi ju göra omprov ända tills vi är nöjd med resultaten. Mys.

Nej, nu ska jag då plugga. Hoppas alla som läser mår bra osv :) puss.

Kommentarer
Postat av: blixxy

vi satt och ropade på dig men jag vi fick inget svar :) du hade somnat... Jag håller tummarna på provet! (Y)

2008-03-13 @ 18:22:25
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0