jättelång förlängnings-sladd sökes!

Det här måste vara ett skämt. Snö!?

Varför nu???? Det hade ju nästan blivit vår helt och hållet! Jag hade till och med släpat fram förra årets (försmå) tygskor och börjat använda! Oh lord.

Om det kommer så mycket som ett minimalt lager snö på vår tomt, du störtar jag fan ut med hårtorken i högsta hugg och smälter skiten för här ska bli varm vår nu!

" Du ska inte tro det blir sommar i fall inte nå'n sätter fart.
På sommar'n och gör lite somrigt, då kommer blommorna snart.

Jag gör så att blommorna blommar, jag gör hela kohagen grön.
Och nu så har sommaren kommit för jag har just tagit bort snön.

Jag gör mycket vatten i bäcken, så där så det hoppar och far.
Jag gör fullt med svalor som flyger, och myggor som svalorna tar.

Jag gör löven nya på träden och små fågelbon här och där.
Jag gör himlen vacker om kvällen, för jag gör den alldeles skär.

Och smultron det gör jag åt barna, för det tycker jag dom kan få.
Och andra små roliga ställen, som passar när barna är små.

Och jag gör så roliga ställen, där barna kan springa omkring.
Då blir barnen fulla med sommar, och bena blir fulla med spring. "


Kodnamn Ida, jappjapp.




(ohyes, jag googlade på Idas sommarvisa lyrics.  Det är hårt!)

Kommentarer
Postat av: Maluw

Då går vi ut med hårtorken tillsammans... YEAH!
Supersnutarnas nya uppdrag, aight?

2008-03-02 @ 15:16:29
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Rickard

man får såna minnen från sommaravslutninngar av den där sången :D

2008-03-06 @ 18:49:05
Postat av: Sara

Svar till Rickard: Hahahah, naaw : men ah det får man faktiskt. fatta avslutningen i år :O

2008-03-06 @ 22:54:14
URL: http://decoy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0