lite 411

Ja, här kommer lite info för alla idol-nördar där ute.
Vilka visste om att Amanda Jenssen och Daniel Karlsson är ett par?
image96

I artikeln som den här bilden kommer ifrån står det visserligen att Amanda och Daniel "tar död" på alla rykten om en romans emellan dem och att de bara är vänner, inget mer!
Men i en tidning som jag läste för cirka en vecka sedan (tror det var den där, tunna teveguiden nivet?) att de faktiskt är tillsammans. Och jag vill även minnas att det stod att de två tidigare under idol hade förnekat att de var ett par men att du nu lite röda i ansiktet mumlade fram ett "ja" på frågan om det var tillsammans.

Ganska tufft par faktiskt. Båda var bra i idol enligt mig. Tycker dock att Daniel skulle vunnit, men så vart det inte.
De har ganska olika stil också... eller ja, de sticker ut från de flesta andra vilket väl gör att de blir lika varandra, eller?
Sött i alla fall och jag läste även i en SOLOtidning förra veckan om en frisör som tyckte att Amanda Jenssen var en bra person att få inspiration ifrån i hårväg och jag måste säga att jag verkligen håller med. Astufft!

Vill ha någon liknande frisyr själv, fast kanske inte samma färg dock :)

Jaja, det var det skvallret :D
heido!

Kommentarer
Postat av: Maluuw

Hon är asball! :D.. Jag vill ha hennes hår, fast i min egen hårfärg =)
Det skulle vara nice!
Dem är ett gulligt par tycker jag ^^

2008-03-25 @ 01:43:04
URL: http://rooftops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0