panik

just nu håller jag på att städa.
efter det ska jag duscha.
sen ska jag plugga engelska (skriva en uppsatts om filmen 'Chasing Amy'.
sen ska jag plugga mer engelska (grammatik och glosor).
efter det bör jag börja med naturkunskaps-inlämningen som skulle varit inlämnad i fredags (men min skola är bäst så man får inte sämre betyg för att man lämnar in sent!).
sen bör jag börja plugga till samförhöret som är i veckan.
och efter det kanske man borde försöka börja läsa på lite till naturkunskaps-provet som är på torsdag.

idag ska jag även hinna springa ner till centrum och handla lite.
sen springa till simhallen där jag ska möta natta och hennes pappa ska skjutsa oss hem till Linnea som vi ska ta "farväl" till fort, hon ska vara i Japan i ett år :/

efter det ska jag hem.
ikväll skulle jag väldigt gärna vilja hinna spela lite tennis med syrran också.
känns näst intill omöjligt att hinna med det en dag som denna, men jag viiiill!!!!
blä, så nu gäller det att sätta fart så, tjenispenis på alla som läser! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer att hinna!

2008-03-09 @ 15:15:16
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: Therese

yeah vad mkt vi har ......

2008-03-09 @ 15:18:31
URL: http://tessanhopp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0