studiebidrag, tralla la la.

Yes, jag älskar när det kommer!

Den här gången ska cashen fan i mig räcka. Jag ska köpa en blå hoodie på H&M och även titta lite på Gina Tricot.
Men samtidigt bestämde jag mig idag för att "Hej jag hete Sara, jag ska bli hipphoppare" så jag vet inte hur det blir med det sistnämnda.
Man ser bilder på andra som är så jävla balla i sin stil. Jag vill också se ut så. Hur har dom råd att se så perfekta ut?

Usch, nä. Det är jobbigt att tänka så. Jag har det bra. Jag har bara "slösat"* för mycket på konserter. Hamnat lite back, that's all. Men jag är påväg ur denna nedåtgående trend, woopwoop! Är skuldfriiii, wohooo!
Så nu blir det nog till att spoila bort sig själv lite... och köpa present till kussen. Men det gör man ju med glädje, så! :)

*Absolut inteinte slösat, men det är definitivt dit pengarna mestadels gått den senaste tiden! xd

"I livet skjuter alla henne ifrån sig."


Ännu mera glatt är att Little miss Pepparcake kommer hem imorrn! Yeeees, måste ha myskväll med henne.
Catcha upp dom två veckorna vi varit ifrån varandra. Haha. Känns lite skumt. Vi har ju varit ifrån varandra förut, men nu på senaste tiden har vi sett mer än vanligt, vi är ganska så jättebra vänner nu. Plus att vi, on top of all, faktiskt är kusiner. Vilket vi kommer vara forever and ever vad som än händer. Gener är gener, släkt är släkt.
Det känns ju egentligen ganska så jättebra. Jappjapp!
Så hon kommer som sagt hem, och vi måste ses. Dessutom har hon lovat att haka på och shoppa med mig.
Trevlarns värre! :)

Puss och hej, gurkpastej!

image81

I don't want this moment, to ever end,
Where everything's nothing, without you.
I'll wait here forever just to, to see you smile,
Cause it's true, I am nothing without you.

Through it all, I made my mistakes.
I stumble and fall,
But I mean these words.

I want you to know, with everything I won't let this go.
These words are my heart and soul,
I'll hold on to this moment you know.
Cause I'd bleed my heart out to show, that I won't let go.



Kommentarer
Postat av: Maluuw

Jag har redan "slösat" bort alla pengar :/.. eller jag har ju lite nya kläder iallfall :D

2008-03-02 @ 22:39:34
URL: http://rooftops.blogg.se
Postat av: blixxy

aaw, mys kväll snart xD
kusiner for ever and ever.. oh yesss ;)

2008-03-06 @ 16:50:12
URL: http://blixxy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0